Uka som kommer….

Etter to relativt travle uker er det godt at uka som kommer blir mer normal.
I morgen og tirsdag skal jeg ha kveldsvakt.  Det blir mine første kveldsvakter på over ett år.  Det skal bli godt.  Jeg er et turnusmenneske.   Nå har vi blitt to radiografer på kveldsvakt og, noe som tar vekk litt av stresset.   Vel, vier ikke blitt to på hele vakta da – bare til klokka 21.00.  Og disse to dagene er det jeg som skal gå hjem tidlig, så det blir to korte vakter .  Jobben har innført 6 timers dagen vi på venstresida er så opptatt av, men de glemte å redusere det totale antall arbeidstimer i uka, så nå får vi flere og kortere arbeidsdager, og færre fridager. Ikke alle er like begeistra for det.

Onsdag er det dagvakt.

Torsdag er det kontordag,og jeg er nesten sikker på at jeg har en del møter i Drammen. Litt dumt, for jeg har utrolig mye kontorarbeid som venter, og lite tid til å gjøre noe med det.

Så er det dagvakt igjen på fredag, før det venter ei ny frihelg.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg