Ukas andre treningsøkt..

I dag tok jeg med meg Charlie Chihuahua og Gamle Gubben Grå og dro til Sjongslunden for å gå tur. Det var nydelig høstvær og deilig temperatur.  16 varmegrader og sol fra klar himmel er ikke hverdagskost i november.

I Sjongslunden er det slike treningsapparater, og mot lovnad om ikke å fotografere utfordret jeg Gamle Gubben Grå til å forsøke noen av apparatene. Gamle Gubben Grå tok utfordringen og  forsøkte seg på et område apparat. I bevernylonjakke, arbeidsbukse og kamuflasjecaps var han liksom ikke helt kledd for atletiske øvelser, i tillegg går det en del folk forbi, så jeg synes han er tøff som lar seg utfordre. Han imponerte i det minste når han gikk sånn armgang i “stige” høyt oppe i lista. Lot seg ikke gang affisere av at det kom en gjeng relativt unge mennesker bort til apparatene mens han holdt på.

Jeg måtte passe på Charlie Chihuahua og kunne heldigvis ikke prøve noen apparater. Demonstrerte bare så vidt en for Gubben. Har jo som kjent vært på treningsleir. (Siden det ikke er et år siden jeg var ferdig der, mener jeg at jeg kan leve på det fremdeles.)

I løpet av turen unnet vi oss og en kaffepause. Å sitte ute å drikke kaffe-latte i midten av november. Å jeg trenger slike dager!

Skrittelleren sier over 5 km i dag og. Fortsetter det slik kan jeg jo risikere å bli sprek.

4 kommentarer
    1. Heier på deg!👏🏻👍🏻
      5 km er jammen bra og ekstra pluss til GGG som prøvde treningsapparatene.🤗Tøffing!👍🏻
      Nydelig vær dere har! 16 grader er mye i november. Rene sommerdagen det. Hvertfall her i nord.
      Nyt fredagskvelden!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg