Ukens spørsmål

Good morgen!!!!
Denne uka kunne ikke startet bedre. Blås i at det er mandag, overskyet og regn i lufta. Dagens Bunnblogger, Synne Stener er virkelig en bunnblogger etter min smak. For tenk; hun har spørsmålsrunde på bloggen sin!!! Jeg tro ikke jeg har hatt en spørsmålsrunde her på bloggen min siden jeg kommenterte toppbloggerne.  O lykke! Kan dagen starte bedre?
Og dere som trofast følger denne bloggen i dens opp- og nedturer vet at når det er spørsmålsrunde på bloggen min, ja da “stjeler” jeg spørsmålene fra den bloggeren jeg kommenterer. Så og i dag.

🌺Hva er ditt talent?

Mitt talent er at jeg kan tenke fort og svare godt.
Med det mener jeg at jeg fort klarer å analysere ting jeg hører, dra ut det (i mine øyne) essensielle, og parere raskt med spørsmål eller kommentar.
Kommer kjekt med som tillitsvalgt så vel som politiker.

🌺Du er morsom 

Det er strengt tatt ikke et spørsmål, men jeg er jo svak for kompliment også.
Om jeg er så veldig morsom vet jeg ikke, litt kanskje?  Jeg kan ha noen morsomme kommentarer i det minste og noen sprøe innfall.

🌺Hvem er din bestevenn?

Min bestevenn.  Her bør jeg vel svare Gamle Gubben Grå. Og han er helt klart sammen med ungene de viktigste personene i mitt liv.
Men vennskap og kjærlighet er to forskjellige ting.
Jeg giftet meg ikke med min beste venn.  Jeg giftet meg med mannen jeg elsker.

Jeg har mange gode venner. Barndomsvenninna som jeg håper å ta en kaffekopp på torget med i løpet av uka er en av dem. Hun som ikke bo her lengre, men snart kommer på besøk ei annen. Og ungdomsvenninna som jeg nesten aldri ser elle snakker med, men som alltid er der hvis jeg skulle trenge henne en annen.

🌺Lengste kjæresteforhold?

Det er helt klart forholdet til Gamle Gubben Grå.  Jeg har vært sammen med han i ….31 og et halvt år.
Det er lenge.

🌺 Ta et bilde a hva du gjør nå.

Vel, jeg sitter her med tekoppen.  (Tok ikke bildet av tastaturet og PCn , det er sikkert noen som ville påpekt at den er støvete eller noe annet)

🌺Kjærlighet eller penger?

Helt klart kjærlighet.
Selv om Gamle Gubben Grå er en vestkant gutt fra fineste Ullevål Havenisseby,  (ja gammel Ullevål Haveby familie selvsagt.  Ikke noe nyinnflytta oppkomlinger her.) så tok jeg han ikke for pengene.
I vårt samliv har det aldri vært flust opp av penger, men kjærlighet har det vært mer enn nok av.

🌺Del ditt siste bilde?

Ikke helt smart du vel?  Du ba meg nettopp dele bilde av hva jeg driver med, og så fem minutter etterpå ber du meg dele mitt siste bilde.  Hva tror du jeg driver med mens jeg sitter her og blogger? Tar tusenvis av selfier?  Eller tror du jeg leker paparazzi og fotograferer bilde på bilde av Gamle Gubben Grå som forsøker å våkne mens han får i seg den første kaffekoppen?
Vel, jeg knuste to telefoner i fjor. Jeg hadde tenkt å ha denne telefonen hele året og vel så det, (Selv om den har noen sprekker og riper.)  Ingen massiv fotografering av Gubben før han får av seg silkepysjen!
Det kan vel og tolkes feil når jeg tenker meg om…  Men hadde jeg tatt de bildene du tenker på nå og lagt ut på blogg, ja da hadde jeg garantert aldri mer hatt telefon og kamera eller skrevet et eneste blogginnlegg til.

Nei, dere får nøye dere med bilde av tekoppen.

🌺Vil du gifte deg en gang i livet?

Jeg har ingen planer om å gifte meg en gang til i livet.  Jeg håper jeg og Gamle Gubben Grå kan fortsette livsveien sammen i mange, mange år til.

Nå har jeg svart på noen spørsmål, og du har blitt litt klokere på livet til denne kjerringa.
Ha en god dag, og gå ut og gjør noe litt sprøtt.

5 kommentarer
    1. Skal ta deg på ordet og se om jeg kan få gjort noe litt SPRØTT!! Hm…noen forslag? 😀 Morsomt med sånne spørsmålsrunder som EGENTLIG var ment for noen andre 😀

    2. Hehe..tanken har streifa meg😊
      Det er nok noen som lurer fælt når jeg står og glor på strå og trær og annet kvist og kvast rundt omkring😁
      Kanskje jeg har fått meg et kallenavn her i bygda..hehehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg