Ut på tur….

I går skrev jeg I dette innlegget at jeg ikke skulle reise noe sted. Vel, jeg hadde vel bare så vidt rukket og lagt innlegget til publisering før den planen ble endret. Og i dag har jeg tatt på meg gå-bort-klærne og dratt til Hovedstaden.

Nå venter et døgn på hotell, og møte i Forbundsstyret til Norsk Radiografforbund. Har ikke noe i mot verken hovedstaden eller hotellovernatting jeg.

Men det var det med gå-bort-klærne da… For som kvinner flest har jeg ingenting å ha på meg.  Eller jeg har i grunn klær nok.  Det ligger en haug i skittentøyskurven og sikkert en like stor haug nede på vaskerommet (Og ja, det er ikke direkte tomt i hyllene i klesskapet heller) Men det var utrolig dårlig vær for klestørk i går….

Ja, dere kvinner skjønner tegninga. Jeg måtte rett og slett en tur til byen i går og kjøpe meg noe nytt.

Så nå er jeg ny fra topp til tå, og klar for noen dager i hovedstaden. Det skal bli godt å se “radiograffamilien” igjen i levende live og ikke bare på skjerm.  Vi har ikke hatt noe fysisk møte siden før landet stengte ned.
Hovedstaden, her kommer jeg!

 

8 kommentarer
    1. Nye klær er jo bare kjekt, selv om man helt sikkert om noen uker fortsatt ikke har noe å ha på seg 😉
      Selv har jeg kjøpestopp nå. Det skal jeg forsøke å holde i alle fall ut november. Det gjelder klær da, og sko. Tror jeg skal klare å holde det ut året også. For jeg har så mye å ha på meg at jeg ikke rekker å bruke alt.
      God tur til hovedstaden, kos deg masse 🙂

    2. Artig å kjøpe seg noe nytt iblant, og herlig med hotell. Kos deg i Oslo, – håper du får opplevd litt mer enn innsiden av en møtesal når du først er der. 🙂

    3. Passet vel godt og fornye seg litt i anledning Oslotur.
      Hyggelig med litt nytt.
      Men jeg er sikker på at du hadde funnet noe i skapet.
      Kos deg på hotell.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg