Verden går videre….

 

Mens Isabell der oppe på bloggtoppen fremdeles får flest klikk på sitt innlegg fra fredag, har jeg klart å komme meg gjennom en lørdag og er godt i gang med søndagen.
Det ble ikke så mye husarbeid i går,
Men 30 årslaget ble utrolig koselig.  Ikke stor fest, musikk og leven. Men bare rolig prat rundt et langbord.  Noen lattersalver og masse kos.  Sånne kvelder man lever lenge på.  Vi er heldige som har ei så flott og familiekjær niese i familien vår.
Nå er søndagen så smått i gang.
Har våknet av meg selv, labbet en tur med Kjøteren og Charlie Chihuahua. Lest bloggen til Janne Nordvang.  Deilig, lat søndag.
Snart venter en tekopp, kanskje en bok, kanskje en liten strekk på sofaen…. Litt småjobbing ute i hagen… Var deilig å tusle rundti duskregnet da jeg var ute med hundene i sted…

3 kommentarer
    1. Hei og god morgen 🙂
      Sier det igjen, og det er ikkje tull, du burde blitt lest av så mange flere enn det du gjør for du skriver veldig bra og du har ekte betraktninger om livet som eg setter veldig pris på 🙂 Er det ikkje på tide at du og eg + andre flotte (voksne?) bloggere tar grep og inntar Topp10 på den der lista? Ja helt uten Restylane og løsvipper?

      Etter flere dager med bånngass hit og dit skal eg innta min egen boble her i Go`stolen og koble litt av fra omverden og bare nyte dagen i mitt eget tempo sammen med strikketøyet 🙂

      KOS deg!

      Vibbedille 🙂

    2. Det hørtes ut som en fin søndag etter en lørdag 😀 Og litt late dager sånn etter fest er deilig. Enda festen hørtes jo ikke stressende ut i alle fall. Her ligger en blank mandag foran meg,gudskjelov, den skal fylles med tur. Men jammen deilig ikke det var jobb i dag 🙂 Kos deg med fridagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg