Heia Plumbo

Snart på tide og benke seg forran TV, n å se på finalen i Melodi GrandPrix. Jeg har ikke fulgt med på delfinalene. Syns det blir litt mye. Mn finalen vil jeg ha med meg. Eldstegutten er storslagen Plumbofan så det er helt klart hvem man skal holde med. Datteren har vært Plumbogal lenge og det er ikke fritt at selv jeg innimellom har nynnet litt på Møkkamann Etter spelemannsprisutdelinga og kulturelitens hat reaksjon, men s Madcom og Kaisers dårlige oppførsel helt ble oversett har jeg fått enda mer sympati for de folkelige gutta fra Svelvik. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg