Dårlig samvittighet

Jeg burde ha ryddet kjelleren. 

Jeg burde ha bakt kaker og brød og fyllt opp fryseren

Jeg burde ha vært flinkere til å vaske gulv.

Ja alt slags husarbeid…

Burde besøke foreldrene mine oftere.

Vært en bedre mamma

Fulgt opp ungenes lekser bedre , gjennom årene. Nå er bare en av dem fremdeles elev.

Jeg burde ha hjulpet datteren økonomisk.

Jeg burde finne på hyggelige ting å gjøre med tennåringsguttene.

Jeg burde være en bedre kjereste for Gamle Gubben Grå.

Jeg burde ikke være sykmeldt. Burde klare å ta vaktene mine selv.

Jeg burde lese sakspapirene til kommunestyret  før møtet i SOL i morgen.

Jeg burde stdert budsjettforslaget før drøftninga på torsdag.

Jeg burde ha besøkt søstrene mine

Jeg burde trene mer.

Jeg burde t mere tid til å sminke meg, før jeg drar ut om morgenen

…..og jeg burde ta mer vare på meg selv

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg