9 dager til ferie…..

Før den tid må,   jeg få godkjent påsketurnusen,  skrevet påskekrim, planlagt tarifkonferanse,  vasket huset til Mamma,  sendt ut innkalling til årsmøte, deltatt i et annet årsmøte – og en helse og omsorgskonferanse, Arbeidet to dagvakter, en aftenvakt og en midtvakt, deltatt på ett møte innen IA og et lunchmøte med en tilllitsvalgtskollega,  vasket klærne jeg skal ha med meg, pakket kofferter og vasket huset.

Jeg bør å ha skrevet en kronikk, en 1.mai tale og et interpellasjon + et innlegg til kommunestyret. gått noen lange turer med Kjøteren, ryddet kjøleskapet og tatt med meg naturvernforbundet på en liten befaring

Jeg skulle ønske jeg også fikk tid til en kaffe-avtale med ei god venninne, kvalitetstid med Gubben og guttene….. og kanskje litt søvn?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg