5 dager til ferie….

“Gni det inn ” sa de andre på jobben da jeg for tiende gang tilfeldig nevnte at jeg snart hadde ferie.   Men de understrekte raskt at de unte meg det. Snille kollegaer som jeg har.(Eller kanskje de bare er glade for å bli kvitt meg en ukes tid?)  Da jeg så tilfeldig nevnte at jeg hadde 50 feriedager igjen dette året når jeg var ferdig med påskeferien, var det heller ikke misunnelse å spore.  De husket vel at jeg tilbragte fjorårets ferie på sykehus og rehabilitering, og hinket rundt på krykker hele høsten.

Men da jeg sa at jeg ikke dukket opp på denne jobben igjen før på fredag, og at jeg hadde to hele dager fri fra i kveld av, var det misunnelse å spore.  FRI111 Det skal bli så utrolig godt. – og om 5 dager er det ferie.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg