Advent…

Har ikke fått frem adventsstjernene eller utejulelysa. Det er ikke første søndag i advent før i morgen. Men jeg laget en dekorasjon som er ny av året her i Drømmehuset. Jeg hang opp ei grein fra prydepletreet i karnappvinduet og dekorerte den med jilekuler i “gull”.  Ble i grunn fornøyd. Skal nok komme på plass mer julepynt etter hvert, men jeg er i gang. 

I kveld tok jeg frem julekjelen jeg kjøpte på Fretex forrige uke og varmet gløgg og serverte sammen med pepperkaker..  Det finnes vel ikke noe mer julete enn gløgg og pepperkaker.  Luktene og smaken. 

Om ikke cafebesøk og bytur meg Gamle Gubben Grå teller som desembergleder, så må da julepynting, gløgg og pepperkaker telle som desembergleder.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg