Aud-Marit har talt….

Kokkejævel ber i sitt innlegg leserne sine om å gjøre det de kan for å få bloggeren Aud-Marit på God Morgen Norge. Han skal selv snakke med sine kontakter for å få det til. “Hadde ikke det vært gøy, dere!!!”

Jeg stillet i mitt innlegg Drømmer Aud Marit om God Morgen Norge? spørsmål om det virkelig er det Aud-Marit drømmer om. Svaret på det spørsmålet kan du lese i kommentarfeltet under innlegget.

Jeg på tv nei takk det har jeg ingen ønske om, liker ikke en gang å bli tatt bilde av uten at jeg veit det skjer. Så ingen god morgen Norge, liker best å se på ikke medvirke så det kan han glemme.

Så som den oppvakte leser ser, Aud-Marit har ingen interesse eller lyst til å komme på TV. Jeg håper folk respekterer det ønsket.

11 kommentarer
    1. Kokkejævel unngår konsekvent å svare på oppfordringer til å starte spleis, så Aud Marit kan kjøpe nye briller. Å betale for bruk av bildet avviser han blankt. Synes det er så smålig.
      Nå skryter han hver dag over alle pengene han håver inn, og det virker som han helt har glemt at han selv har fått hjelp av spleising og vippsing gang på gang. Fint at han hjelper henne til å få flere lesere, men det skader da ikke å gi noen rene kroner heller. Og han har råd til det.

      1. Det hadde vært sååå mye bedre om han oppfordret til å få.eks vippse ei krone eller 10. Det vil i allefall ikkje få konsekvenser for AudMarit. Pga måten har gjør det på kan hun nå få en real smekk fra Nav i november.
        Dette er et stunt for egen vinning føler eg, noe også han siste innlegg bærer preg av….sympati skal høstet uansett hva…

        Vibbedille

        1. Ja men det er jo så klassisk og gjennomskuelig!
          Selvsagt setter han seg selv i en offerrolle. Han, den gode mannen, han ville jo bare hjelpe! Han bare liker å framsnakke andre han. Og så får han kritikk!
          Forklaringen er naturligvis misunnelse. Den eneste gangbare forklaringen på kritikk i Blogglandia.

      2. Jeg har så lyst til å bruke “skjermdump av heddingen hans neste gang jeg “fremsnakker hans blogg. Tror jeg fort ville få et rettmessig krav eller en anmeldelse…

        1. Han skriver selv i kommentarfeltet sitt at :”Man betaler ikke for sjermdumper “, så det er jo bare å prøve 😀 Eller kanskje best å la være….

    2. Fy flate så stygge dere er i kommentarene om Kokkejævel! At han har et godt og omtenksomt hjerte for andre velger dere å tolke i verste mening. Skinner tydelig igjennom hvem som tar offerrollen og er misunnelig. Om dere nå vet hva som er riktig å gjøre, burde dere ha opplyst han om det på en høflig måte i stedet for å hogge klørna i han og hakke løs.Tenker dere over hvordan det er for andre å lese det dere skriver? Jeg ble rimelig sjokkert over hvor giftig dere er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg