Blomster på døra….

Se på denne nydelige buketten som ble levert på døra her i ettermiddag!

Nydelig, stor bukett med hvite og rosa roser vakkert pakket inn i celofan.  Hvem kunne ha sendt en så stor og nydelig bukett?

Kortet ga meg svaret. Buketten var fra vår klinikkdirektør og staben hans med en hyggelig hilsen og ønske om at jeg snart er på beina igjen. Det var utrolig koselig!

Og ja, jeg har vært litt “på beina” i dag. Eller forsøkt å holde meg på ett bein, da.  Jeg må være litt i aktivitet, ellers blir dagene lange og jeg gretten.

Det er kanskje ikke så mye å skryte av.  Men jeg ryddet og vasket spisebordet. Og jeg lagde middag. Skalldyrsalat inspirert av Miaslavkarbosom jeg skrev om i innlegget Lekkert luksusliv….

Det var utrolig godt med salat!  Det var utrolig godt med skalldyr. Men det ble utrolig vondt å hinke rundt å lage middag på ett bein etter en stund. Ja, jeg har rulator og arbeidsstol. Og Gamle Gubben Grå hadde lagt frem (nesten) alle råvarene.

Nå er det flatt med beina høyt igjen. En liten smertestillende er tatt, men jeg har kutta en god del ned på de de siste dagene. Jeg orker ikke sløve bort hjernen. Det er nok med at jeg ikke kan gå om jeg ikke skal klare å tenke og.

Deilig skalldyrmiddag smakte.  Nydelig blomsterbukett pryder salongbordet.  Hybelkaninene har gjemt seg under sofaen. Luksuslivet leverer.

 

22 kommentarer
    1. Herlig blomsterbukett 😊
      Så godt å høre at du har klart å gjøre noe i dag😊 ALT hjelper.
      Skallsyrsalat hørtes veldig godt ut. Fikk lyst på det jeg også nå, men jeg har ikke så mye av det som trengs til det her. Får ta meg et rundstykke istedenfor😊
      Ha en god kveld og natt😊

    2. Har virkelig offentlig sykehus penger til å sende blomster til ansatte? Den var ny for meg. Når jeg sier det er det fordi jeg VET at Staten ikke lenger har penger til denslags som ikke vedrører drift. Forstå meg rett, jeg unner det blomster og oppmerksomhet, men jeg stusser kraftig over at der faktisk praktiseres bruk av penger til den type oppmerksomhet med offentlige penger. Med mindre direktøren betalte fra sin private lomme da?
      God bedring ønskes deg.

      1. Jeg vet ikke hvem som har betalt blomstene. Men jeg vet at i foretaket er det vanlig å samle inn til slike oppmerksomheten blant de ansatte som er med på hilsenen.
        Det er ikke vanlig å bruke skattebetalerne sine penger. Det tror jeg det ikke er gjort her heller.

    3. Kor nydelig dem var, koselig å få blomster. Skaff deg rullestol. Det hjalp meg utrolig mye. Lagde middag og klarte litt støvsuging. 😂😂😂. For som ei vimsa rundt med stolen 😀. Forsatt god bedring 🌹😘

    4. Så utrolig nydelige blomster. Forstår deg godt med å kutte ned på pille inntaket. Man blir sløv av å holde seg i ro, så da er det godt og ikke sløve seg så mye på piller også. Du har da virkelig stått på i dag, godt jobbet.
      God natt til deg

    5. Det som er vanlig er at det blir spleiset på blomster ja,og det er nok gjort her også!
      Nydelig bukett, veldig koselig å få blomster:)

    6. Det gir alltid en god følelse av at andre tenker på en, og blomster er aldri feil 🙂
      God å høre at du er litt oppe å singer deg, du vet: “Det går bedre og bedre dag for dag” (Trim for eldre på 70 tallet…..)
      Lag deg en flott dag og kos deg, har du strikket litt da?

      Vibbedille 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg