Boka til kokken

Som noen av dere sikkert har fått med dere fikk jeg boka til Kokkejævel i bursdagsgave av Eldste Sønn for noen dager siden. Jeg har ikke lest så mye i den ennå. Bare bladd litt og sett på bildene. Skal komme tilbake med en fyldigere anmeldelse når jeg har lest den.

Som den intelligente leser forstår er dette bare en kloick-bite for å få opp lesertallet. Jeg var jo helt nede på en 24. plass i dag, og skal jeg te meg som en ordentlig toppblogger (finnes det for tiden mer enn en?) må jeg rydde til desperate triks for å få flere sidevisninger…

Ha en fortsatt fin lørdag!

 

4 kommentarer
    1. Boken synes jeg var bra, men har ikke prøvd oppskriftene ennå. Blir nok en dag med rette råvarene i hus. Gratulerer med overstått dag som du hadde! Den vinen du fikk er rågod.

      1. Jeg har prøvd noen av de oppskriftene han har delt på bloggen sin, og det har vært kjempegodt.
        Ja, vinen er god! Jeg har drukket den før. Datteren er servitør og bartender og har mye kunnskap om vin og vet hva jeg liker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg