Bursdag i dag…

Reklame | Hisab Joker, Jarbo garn, Sibel, Tan Lux, Klippan Yllefrabruik, Løengrip, ørskow

Det er helt sikkert noen som har bursdag i dag, men det er ikke denne kjerringa. Det er over 8 måneder til jeg fyller 54… Men Sophie Elise øverst på bloggtoppen hadde bursdag i går, fylte 25 år.
Høvdingen hadde også bursdag i går.  Han fylte 89 år. Stua var full av barn, barnebarn og svigerbarn og selv om alle ikke var samlet, ikke alle som kan komme en onsdag ettermiddag midt i desember tror jeg han hadde en fin kveld.

På Sophie Elises blogg kan dere se en video om hvordan dere smører på dere selvbruningskremene hennes.
Jeg skal spare dere for en slik video av kjerringa, selv om det sikkert hadde gitt klikk.  Men sorry, folkens.  Jeg har ikke noe self-tan verken Glød Sophie Elise eller andre merker i huset.  .

Ikke har jeg noe eget glødende kosmetikkmerke, eller andre produkter jeg kan kalle “mine”.
Så jeg laget et reklameinnlegg med brune fine ting jeg fant på nett.  Klikk i vei, hvert klikk gir meg penger inn på konto – men først når det blir veldig mange av dem Hittil har jeg tjent ca 50 kroner på disse reklameinnleggene mine, men får ikke utbetaling før jeg runder 500 kroner. Så med den farten jeg har hatt til nå, vil jeg gå første utbetaling rundt  november 2029.Blir fint å spe på pensjonen med

Elise 50g//Ansiktsfarge Brun//Sibel//Tan-Luxe//Klippan Yllefabrik//Löwengrip//Ørskov

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg