Dagen i bilder….

Isabell Raad, der øverst på bloggtoppen deler bildene fra gårsdagen.  Jeg tok ikke et eneste bilde i går. Dagen var ikke så begivenhetsrik. Dagen var ikke en slik dag man fotograferer for å ha i minneboka.  Ikke tror jeg dagen min i går hadde egnet seg som reklame for Nelly heller.
Jeg har ingen personlig trener, og var ikke på treningsstudio. Så jeg kunne ikke ha tatt bilde av meg pen dandert i lekkert treningstøy og med ei vannflaske i hånda.  Lekkert sminket og ikke antydning til svette noe sted. Nei, slik hadde ikke jeg fremstått etter ei treningsøkt med en PT.
Hvis jeg setter meg på et gulv, har jeg problemer med å komme opp igjen.  Så, hvis jeg altså hadde vært på et treningsstudio ville det ha vært dumt av meg og satt meg halvt skrevende på gulvet i en liten shorts med hånda i skrittet og hodet så langt bakover som det går. For det første ville det se uanstendig ut, på grensa til vulgært, for det andre ville jeg ikke klart å komme meg opp igjen – i hvertfall ikke på en grasiøs måte.
I går var jeg merkelig nok ikke ute å gikk tur. Så jeg kunne ikke ta bilder av det heller.
Men Isabell, jeg hadde lett klart strekningen Bislett – Majorstua.
Jeg tok ikke en eneste selfie i hele går.  Det er sjelden jeg tar selfier.
Jeg tok ikke pedikyr i går, så jeg kunne ikke ta bilde av beina mine mens jeg tar fotbad.  Heller ikke av utvalget av neglelakk.
Jeg kunne selvsagt ha tatt bilder av Yngste Sønn og Datteren som jeg var så heldig å tilbringe litt tid med.
Eller handleposene fra Kivi:
Ikke rart at jeg falt helt ut av blggtopplista.  Jeg er jo en virkelig amatør, som glemmer å bilde-dokumentere alt jeg gjør.  Her må det skjerpings til

1 kommentar
    1. Så fint bilde og fin utsikt! Det høres mye koseligere ut å tilbringe dagen med sønn og datter enn på et treningsstudio. Om jeg skulle ha forvilla meg inn på et treningsstudio, så hadde ikke jeg heller sett ut som frk. Raad etter ei økt, – ikke før heller for den del, haha. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg