Dagen i går.

God morgen. Det er fem kuldegrader ute, og det har sluttet å snø. Brøytemannskapene kan ta seg en velfortjent hvil i dag. Eller i det minste frem til i kveld. Da er det meldt ny nedbør. Om det kommer som regn eller snø eller tung snø er ikke godt å si. Det skal være et par varmegrader da.
Hører så mange som klager på brøyting og strøing, men jeg har ingen ting å klage på. Jeg synes de gjør en god jobb.

Var ikke så mye ute og trasket i går, men var en tur på butikken. Følte for en litt rolig dag. Har følt meg litt sliten et par dager nå, uten at det egentlig er grunn til det.

Gamle Gubben Grå lagde middag. Blomkål i rød karri med spinat og kikerter. Selvsagt lurte han litt bacon opp i denne grønnsaksretten. Tror verken han eller jeg kjente stort til det, for dette var en rett med mye smak av både karri og kokosmelk. Skikkelig godt var det!

Kvelden ble brukt til å glo litt på skjerm, blogge litt og holde meg oppdatert på diverse nettaviser.
En relativt vanlig dag, med andre ord. Vanlige dager er bra.

 

11 kommentarer

Siste innlegg