Deilig med slike dager

Jeg hentet rabarbraslush i fryseren, tok med meg boka og lesebrillene og ruslet tilbake til kurvstolen på trammen. Hadde jeg bare hatt en søndagsavis nå så hadde dagen vært perfekt.

Jeg hadde ikke før rukket å tenke tanken før lyden av sykkelhjelm mot singel hørtes. Der kom gutten som  selger VG inn pågårdsplassen akkurat som bestillt.

Så doble det søndagsavis i kurvstolen på trammen. Vare velstand i Drømmehuset med andre ord.

Skyene ble mørkere og jeg hørte torden i det fjerne, men det skal litt mer til for å jage meg inn fra kurvstolen på trammen en slik dag. Ikke en gang ei regnbyge klarte det. Vel, så var den riktignok over i løpet av noen få minutt – og torde været lot og til ågå en annen vei. Livet er i grunn ganske bra!

2 kommentarer
    1. Det er bare å nyte slike rolige dager når de er der.🤗Søndagsaviser er fint. Her fins ikke slikt å få kjøpt, så vi må holde oss oppdatert på nett i stedet.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg