Den nye hverdagen…

Siden jeg jo har byttet ut det travle livet som radiograf og tillitsvalgt med livet som glamorøs toppblogger tenkte jeg det var på tide å vise dere hvordan hverdagen min er. Da gjør jeg selvsagt som alle andre toppbloggere, Ida Wulff for eksempel, og viser dere hverdagen min gjennom nøye utvalgte bilder fra mobilen.

Jeg suser gjennom livet i stilige biler.
(Egentlig kjører jeg en 20 år gammel Mitsubishi Gamle Gubben Grå arvet etter Svigerfar, men denne  fra bilutstillingen på Hamar gjør seg mye bede på some.)

Jeg drar på spennende utstillinger i kjente museer, som for eksempel …Jernbanemuseet på Hamar.

Handler kunst av kjente og ennå ikke oppdagete kunstnere i små gallerier
(Som dette bildet jeg kjøpte på et loppemarked.  Det var flere bilder i det rommet, derfor kaller jeg det galleri. Høres mye finere ut på some)

Hverdagen består av mer shopping enn kunstkjøp. Og det viktigste for en toppblogger som meg er å huske å ta bilder av handleposer, selvsagt i papir, med logoene fra de eksklusive butikkene jeg shopper i.

Jeg må jo helle ikke glemme å fotografere alle måltid.
Ofte tar det å dandere maten og få frem stilige fargekombinasjoner på frokostbordet langt mer tid enn å spise. Som denne enkle påskefrokosten på hytta. Håper dere legger merke til alt det gule (påskefargen) som “tilfeldigvis” er plassert rundt tallerkenen med det gule egget….

Selv når jeg skal ta en liten pause på terrassen og leser helgeavisene er det utrolig viktig å tenke på fargekombinasjoner.
(Ja, dette bildet er og fra påsken)

Selvsagt inntas ikke alle måltider hjemme. Noen spises også på eksklusive restauranter.

Som dere forstår så har jeg et rikt og spennende liv fyll av glam og glitter.   Livet blir til det du velger å gjøre det til.
Håper jeg og har beroliget alle som har vært bekymret for meg etter et par dager hvor innleggene mine kanskje har vært litt dystre.
Jeg har det bra, og har planer om at denne dagen skal bli god. Gamle Gubben Grå har kjøpt yndlingsosten min og fylt opp te-skrinet.  Nå er det tid for en søndagsfrokost.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg