Det ble morgentur

Charlie Chihuahua ville på tur, så vi dro av sted rundt 8.30. Frokosten fikk vente.  Kjørte ned til stadioen og tok en runde i Sjongslunden. Jeg liker meg godt der langs elva.  Jeg gikk kanskje ikke så fort som jeg ville gått på treningsleiren med en fysioterapeut til å mase opp tempoet. Tok meg tid til fotografering og til at Charlie fikk snust og markert der han ønsket. Men jeg gikk så pusten økte og jeg ble svett på ryggen. (Bare sånn i tilfelle noen av “slavedriverne” fra treningsleiren skulle ha begynt å lese blogg.) 2.87 km sier skrittelleren. Jeg krysser dermed av for gjennomført treningsøkt.

Etter trening er det viktig med mat og restitusjon har jeg lært. Så jeg svingte innom Kiwi på vei hjem. Usikker om det var noe særlig brød hjemme. Det ble ostebriks, argentinske store reker til halv pris og appelsinjuice. To typer. Den ene lå i halvprisdisken. Den andre lå alt i handlekurven.  Gløgg og pepperkaker og en pose julekake ble og med hjem.  Burde aldri handle før frokost.

 

6 kommentarer
    1. Ser for meg at Charlie C er glad for å ha deg hjemme.
      Og der er morras turen og trimmen unnagjort.
      Ha en fin dag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg