Det er VÅR!!!

Jeg tror få kan helt forstå hvor deilig det var å gå tur i dag i vakkert vårvær.

Uten piggsko og med kun ei golfjakke vandret jeg blant klukkende vårbekker og blomstrende hestehov. Fuglene sang og sola skinte fra blå himmel.

Endelig er det vår på ordentlig også her.

Gikk forbi dette gamle huser. Jeg har ikke utforsket denne veien før. Idyllisk eiendom som lå og badet I sola ved elva.

Så herlig å gå slike turer å utforske nye og gamle veier.

Dette er bare starten på ei utrolig fin tid. Jeg gleder meg. Vinteren er endelig over.

 

 

 

 

8 kommentarer
      1. Jeg erklærte vinteren for over da jeg kom fra fjellet i påsken. Denne tulle-snøen som kom i slutten av uka har jeg etter beste evne forsøkt å overse. Men nå, nå er det vår.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg