Det kommer…..

Isabell Raad har ikke kommet med noe nytt det siste døgnet.  Det er fremdeles bilder fra suiten de har den siste uka i Bali som er hennes siste innlegg.  Likevel ligger hun nesten 1500 klikk foran Sophie Elise på andre plass.
Jeg, jeg er helt ute av lista for andre dag på rad…

Så da tenkte jeg å ta en hel haug med bilder fra suiten jeg bor i denne uka. Da kommer jeg sikkert på bloggtoppen.
Jeg tenkte jeg skulle fly rundt å ta bilder her i “Drømmehuset” , men så kom jeg på at jeg jo skal sjekke inn på hotell senere i dag.  Jeg skal jo på Rødt sitt landsmøte, og sjekker inn på hotell i hovedstaden for fire dager.
Siden jeg ikke hadde trang til å “dele rom med en av samme kjønn” har jeg oppgradert til enerom – det må jo bli suite, tror du ikke?

Så følg med.
Utover dagen og helga kommer dett bilder av suiten OG ikke minst, direkte blogging fra Rødt sitt landsmøte.  Hvor spennende blir ikke det?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg