Engasjerende dag…

Husker dere i “gode gamle dager” da Rosabloggerne dominerte bloggtoppen? Da var det ofte sånne innlegg som fortalte lite eller ingenting, men hvor bloggeren fortalte leserne at de arbeidet med et “samarbeid” eller et prosjekt som var topp hemmelig men som de gledet seg så til å fortelle leserne den store nyheten.
Litt sånn har jeg det i dag.

Ikke det at mine gjøren og laden er så topphemmelig, og kanskje ikke så spennende for mange av bloggleserne mine heller. Men slik var det vel ofte med hemmelighetene til rosabloggerne og?

Så mye kan jeg si at jeg har tilbragt deler av dagen i godt selskap, og at kanskje dukker kjerringa opp i riksdekkende medier over helga .
(Nå er jo denne bloggen i og for seg riksdekkende, men jeg tenkte på en litt annen form….)

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg