Fint med engasjerte lesere…..

Dette innlegget har jeg valgt å illustrere med et vinterlig bilde, selv om vi nå et et godt stykke ut i juni og temperaturen er langt fra vinterlig. Dette innlegget skal nemlig handle om “snøen som falt i fjor”, og da synes jeg illustrasjonen passet.

Noen ganger skjer det nemlig merkelige ting her på blogg. Og i dag skjedde det noe jeg syntes var litt merkelig. Hør nå bare…

Det hender vel omtrent daglig at jeg kan se av statistikken at noen har vært inne på blogginnlegg som ikke er dagferske. Det kan hende innlegget dukker opp i et nettsøk eller at noen faktisk blar seg gjennom bloggen og klikker seg inn på innlegg de finner interesse i. Mulig noen og tar søk etter bestemte temaer inne på bloggen min, hva vet jeg. Jeg har et sted mellom 1.000 og  1.500 sidevisninger daglig. Hva som fenger den enkelte kan jo være så mangt.

Noen ganger legger noen igjen en kommentar på disse “eldgamle” blogginnleggene, og det er jo og koselig – som regel.

I dag opplevde jeg at et innlegg fra februar 2020 plutselig fikk ikke mindre enn 6 kommentarer tilsynelatende fra 6 forskjellige personer i løpet av en halv times tid.  Sånn er litt merkelig.

Vel, jeg gikk inn og leste innlegget.  Det var ikke ett av de bedre. Relativt kjedelig oppramsing av gjøremålene en travel dag, et par setninger om toppbloggeren.  Kommentarene var heller ikke av de bedre. De hadde stort sett overhode ingen sammenheng med teksten i innlegget, ikke var det utskjelling av meg som blogger eller person, men  noe meningsløst om en eller annens tippoldefar og en farfar som må hentes på horehus? Tviler på at man hentydet til mine slektninger.  Min farfar har vært død siden 1980.

Når jeg sjekket kommentarene ser jeg at de er sendt fra forskjellige mailadresser, men fra samme ip. adresse. Noen lager seg relativt mye jobb for noe som for meg fremstår som meningsløst tidsfordriv. Vel, kommentarene ble slettet ubesvart.

7 kommentarer
    1. Selvfølgelig,et helt innlegg om kommentarer som er slettet – da er man rimelig desperat etter bloggfyll 🥱🤮 Og leseren sitter igjen med et inntrykk av at de omtalte kommentarer aldri har eksistert annet enn i bloggerens hode 🤮 den blir nok slettet denne kommentaren og….før den blir omtalt i et innlegg 🤣🤮
      Hilsen synskepeggy.

      1. Hvis du hadde tatt deg tid til å lese innlegget hadde du sett at det var snakk om seks kommentarer, ikke en.
        Din kommentar handle da om innlegget. Hvorfor skulle jeg da slette den?

    2. Det var no veldig snodig. Kanskje en kjeda seg og fant ut at han/hun skulle sende mange kommentarer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg