Flere som ønsker samarbeid?

Om ti dager setter Gamle Gubben Grå og Kjerringa kursen sørover for å lete etter våren. Vi har noen avtaler i Vestfold, vi har hørt det er mer vår der.

Vi har som sagt noen planer men er åpne for flere forslag til hva vi bør få med oss.
Så har du et sted i Vestfold du mener vi helt klart må besøke for å finne vårstemningen kom med forslag.

Driver du en liten bedrift du tenker det kunne være morsomt om Kjerringa og Gamle Gubben Grå stikker innom og gir hederlig omtale er vi åpne for samarbeid.
Selv om jeg som regel ligger et sted mellom nummer 10 og 15 på bloggtopplista føler jeg meg absolutt ikke som noen “toppblogger”, og er helt fri for primadonna nykker.  Så å ta kontakt kommer ikke til å koste skjorta.
Det er utrolig hvor positivt denne Kjerringa kan ordlegge seg etter for eksempel en kopp kaffe-latte. Gamle Gubben Grå er svak for karbonadesmørebrød og Napoleonskaker. (Bare nevner det.)

Vi er ute etter de gode opplevelsene som kan gi gode blogginnlegg.
Et forfattermøte med en lokal forfatter mot en signert utgave av boka.  Besøk i et lokalt galleri eller hos en lokal brukskunstner… En ildsjel som bare vil vise oss hva vedkommende brenner for eller et sted vi bare må få med oss. Ja det er nesten bare fantasien som setter sine begrensninger. Din fantasi.

Skulle noen som driver en overnattingsbedrift ønske å gi oss tak over hode for en natt er vi ikke fremmede for det heller. Litt omtale av en bortglemt perle sånn helt på starten av vår- og sommersesongen er aldri dumt.
Det er gjerne de små, litt ukjente stedene som gir de mest spennende blogginnleggene. De som lokker lesere som kanskje og vil ta turen. Miniferier er inn i bloggmiljø.

Så holder du til i Vestfold og ønsker besøk av Gamle Gubben Grå og Kjerringa nøl ikke med å ta kontakt på [email protected], eller legg igjen en beskjed i kommentarfeltet så tar jeg kontakt.

 

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg har aldri hatt noe samarbeid sånn, med reklame eller noe. MEN jeg skrev en gang et blogginnlegg, om for meg en ukjent kunstner, fordi jeg hadde funnet kunsten hennes på en kafe eller et galleri jeg var. Jeg likte det jeg så og skrev ut fra det. En stund etterpå kontaktet kunstneren meg, på 1. april, og spurte om jeg ville ha kunst av henne for 1000 kr. Jeg kunne velge selv hva 🙂 Jeg trodde det var en aprilspøk, fordi det er litt typisk min venninne med sånne type spøker. Og skrev det til kunstneren. Hun forsikret at det ikke var en spøk, og jeg valgte 2 fine bilder. De henger på veggen min 🙂 Litt morsom historie 🙂 Håper du får noe napp da 🙂

      1. Sånt er gøy!! (Jeg hadde og trodd det var aprilspøk)
        Nå ble jeg kontaktet av en interiør-butikk i Nevlunghavn om et mulig samarbeid. Vi har nå en avtale og tar turen nedover. Tenkte at det kunne være moro å legge inn flere stopp. Eller flere stopp blir det jo. Jeg skal jo finne våren også, men hvis leserne vil hjelpe meg med gode ideer til hvor vi skal stoppe og hva vi bør se er jo det gøy. Lettere å finne de lite kjente perlene.

          1. Ja. Jeg vet Losen sendte mail til en del bloggere. Den var på ekte.
            Jeg undersøkte litt og tok kontakt. Vi ble enige om en avtale. Jeg blir absolutt ikke rik, men synes avtalen gir et godt utgangspunkt for en Gamle Gubben Grå og Kjerringa leter etter våren tur.
            Slike turer har vi jo hatt flere ganger. Da uten noe form for samarbeid. Så vinn, vinn situasjon. Hvis jeg kan kombinere det med flere aktører hadde det vært bra. Et karbonadesmørbrød eller en kaffe-latte hadde ikke vært dumt.

    2. Samarbeid og/eller litt rabatt må være innafor – de får jo fin reklame for stedet/produktene sine.
      Jeg håper jeg kan få litt rabatt på mine kaffesteder jeg besøker..10 % eller mer..Alle monner drar!

    3. Så gøy at dere kommer! Så dere skal til Havna altså – det er bra! Da kan dere ta en tur innom Mølen også….! Få litt stein-input! Jeg har ikke mye å bidra med med sånne møter – men si gjerne ifra når dere er her! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg