Flott hotellrom…

Isabell Raad på bloggtoppen skriver om sitt nye favorittsted.
Jeg vet ikke om Radison Blu Alna er mitt nye favoritthotell. Det er noe med beliggenheten  rett ved E6 som tilsier at det ikke er et hotell jeg ville valgt til rekreasjon og ferie. Men som konferansehotell fungerer det greit så langt.
Har bare testet konferanseområdet og rommet så langt, men det har vært upåklagelig.

Spesielt rommet!

Jeg mener Rød stol og Rødt tak når jeg er her på Rødt sitt landsmøte.. Fikk i det minste meg til å trekke på smilebåndet, selv om fargen nok ikke er til ære for partiet.

Også på badet var det røde detaljer.

Hotellet leverer, og snart har de også tariffavtale på plass.

4 kommentarer
    1. Rødt som dekor er jo flott, men kanskje litt vanskelig å sove i hvis det er for mye rødt i rommet. Og det kan jo hende at det var bittelitt til ære for partiet en eller annen plass i dekorasjonsprosessen. Aldri godt å vite 😉

    2. Det var to røde stoler Det går bra for søvnen. Men det var rødt tak, og det var jeg litt mer usikker på om kunne påvirke søvnen. Det gikk greit for meg.

    3. Fint hotellrom! Kanskje de har ordnet med rødt tak osv. som kompensasjon for manglende tariffavtale. Ser at det har hatt mye fokus i media, men PR bli det da. Kos deg videre! Jeg skal i konfirmasjon på Nordmøre i helga, til datteren til fetteren min.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg