Forrige uke gjennom telefonen…..

Jeg forsto i går kveld at Kokkesnobben skulle slite med å holde seg på toppen av lista.  Isabel Raad poster bikinibilder som overlater alt for lite til fantasien.  Hjelper i grunn ikke om hun tar på seg klær, det er alltid mye synlig kropp på den dama.  Og til dere som nå sitter og er engstelige for at denne kjerringa skal posere i bikini, trange miniskjørt og topper som mer viser enn skjuler puppene sier jeg slapp av. Det skal jeg spare dere for.

Ikke har jeg vært på spa.  Spa! Jeg føler jeg knapt har rukket en kjapp dusj innimellom alt som skal gjøres i julestria.  Og nei, jeg har heller ikke hatt tid til 45 minutters massasje, selv om både skuldre og ryggen kunne ha godt av det.

Ikke har jeg klikket hjem noen nye hudpleieprodukter og sminke heller.  Har til og med gått tom for yndlingsparfymen.  Men jeg har klikket i vinkel av julestress opp til flere ganger.

Har ikke sett en eneste julefilm.  Men har fiksa TVn så Datter får sett “Tre nøtter til Askepott” om få timer. (Må huske på å kjøpe julekake når jeg henter henne…og rosenkål)

Ikke har jeg vært på noe julebord den siste uka, men i går var alle ungene hjemme.  Vi spiste pinnekjøtt og pyntet juletreet.

Ingen kommenterte antrekket mitt, og hvis noen hadde sagt at jeg kledde meg som en eskorte, eller hore hadde jeg ledd høyt. Ei diger dundre på over hundre kledd i rosa jeans og en rosa diger, litt  utvaska genser er kanskje ikke det som får  tankene på salg av sex.
Men jeg har kjøpt ny kjole som jeg skal ha på i kveld.  Gleder meg, den er kjempefin.

Men nå er julestria ferdig.  Treet er pynta, det samme er huset. Skal bare pakke inn de siste gavene, levere gaver på jobben til de som må jobbe i kveld og til natta, en tur innom to kirkegårder med kranser og lys, hente Datteren og så, så er det jul.   Maten tar Eldste Sønn og Gamle Gubben Grå seg av.  Svigermor og Svoger kommer klokka 14, Høvdingen klokka 17.

GOD JUL

5 kommentarer
    1. Hvis du hadde betalt noen til å bake de kakene, og handle inn til jul OG ta julevasken, så kunne du jammen fått presset inn et Spa-besøk 😀 He-he. Bare å leie inn et par assistenter 😉 God jul Brit.

    2. God jul til dere. Håper du fortsetter bloggingen i 2020. Vi trenger en normal blogger, en som skriver om realitetene…

    3. Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL! 😀
      Jeg leverte noen julegaver i går, og kjørte gjennom Hønefoss ved 12-tida, – det tok sånn ca 40 min. fra rådhuset og til Hønengata…., men nå er det jul! Ha en fin dag og romjul!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg