Fredagskveld

Lasagne med kylling og bacon er fortært. Kosedressen er på og jeg sitter godt tilbakelent under pelspleddet og koser meg med ei bok. Stearinlysene er tent, og når lasagnen blir søkket litt lenger ned i magen skal jeg fylle bollen med ostepop. Kanskje blir det et glass rødvin senere i kveld. Det er helg!

Boka er engasjerende. Den peker på ting som gjør meg provosert. Som at ESA bryr seg med at Mosjøen kommune har et billig treningssentertilbud til sine innbyggere. Pennen er ikke langt unna når jeg leser. I morgen skal jeg få kjøpt markeringstusj. Jeg koser meg når jeg kjenner engasjementet boble.

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg