God morgen!!

God morgen kjære blogglesere! Ja, for i dag er det virkelig en god morgen. Jeg skrev to innlegg i går, begge handlet om mat. Mat som skulle spises og mat som var spist. Slikt gir resultater. I dag er jeg helt oppe på en 10. plass på bloggtopplista.
Tenk hvor langt opp jeg hadde kommet hvis jeg hadde husket å fotografere maten i tillegg!!!

Bloggtoppplasseringa får meg til å smile fornøyd, selv om det totale antall klikk har gått ned og er en svært medvirkende årsak til at jeg er i så fortreffelig godt humør denne morgenen. Men det er ikke den eneste grunnen.
En annen grunn er at jeg la det elektriske varmeteppe på plass i senga i går, og i natt har jeg sovet godt!
Vi har vinduet oppe om natta. Liker frisk luft. Men de to siste nettene har jeg frosset, og det til tross for god, tykk og varm dyne.
Så i går kveld lot jeg strømpriskrise være strømpriskrise og koblet til varmeteppe. Skrudde det på da jeg gikk på badet før leggetid, og kunne legge meg i lun seng. Jeg lot varmen på lakenet stå på en stund og kjente hvordan varmen gjorde at ryggen, og de andre begredelige kroppsdelene slappet mer og mer av.  Det kom noen sukk og velbehagslyder fra meg så Gamle Gubben Grå til slutt ba meg gi meg, og i det minste dempe meg. Vinduet var åpent, tenk om naboen var ute i hagen eller på verandaen da ville de tro vi drev med noe helt annet på soverommet.
Jeg svarte at hvis naboen satt på terrassen i 2 grader rå og kald oktoberluft klokka halv ett om natta for å følge med på hva vi drev med på soverommet, ja da synes jeg nesten de burde få valuta for strevet. Og så sukket jeg ekstra høyt og ekstra fornøyd.
Jeg har sovet så godt i natt, og er klar for en super dag og en fin helg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg