Gullsnutten antrekk…..

Jeg var i Gjøvik i går.  Men siden jeg ikke er noen You-tuber så var jeg selvsagt ikke på Gullsnutten.  Jeg var på Cirkel K, og klokka var vel rundt 03.00… Få  You-tubere der på den tid av døgnet.
Det er Isabll Eriksen som var på gullsnutten, og sikkert flere med henne.
Isabell Eriksen poserer i antrekket hun hadde tenkt å ha på seg. Et hvitt antrekk som er så gjennomsiktig at hun må droppe undertøyet, skriver hun. Falt litt av der… Det er altså ok å vise pupper og underliv under et gjennomsiktig antrekk, men feil å vise BH og truse?

Vel, nok om det. Ingen vei utenom. Kjerringa må ut og ta anntrekksbilder. Så får dere gjette om det er med eller uten undertøy…

11 kommentarer
    1. Og jammen var det en fin topp også 🙂 Viser litt skuldre og greier. Her kjører vi på med antrekksbilder. Ingen skal si at ikke vi GIR ALT for å bli gode bloggere altså 😀 Hi-hi. Men helt ærlig, flott topp til deg 🙂

    2. Du har det moro, ser jeg..det er noe i blikket. Snu baken mot kamera har du også lært…men heldigvis droppet å gjøre det i stringtruse. 🤣
      Fin topp, fine sko, fin kjerring.
      Nokså nye sko? De ser veldig fine ut, og ingen gjørme på…

      1. Jeg og Gamle Gubben Grå hadde det gøy. Vi begynner å bli gode på denne rotpgraferinga. Du må nok vente LENGE før jeg poserer i string. Skoa er nye. Kjøpte de i dag.

    3. Herlig – bare helt herlig. Jeg datt også av der med de gjennomsiktige klærne. Ha en flott helg 🙂
      Lise

    4. Flotte antrekksbilder og fin topp! Fine, nye røde sko! 👍Du har skikkelig dreisen på poseringen! 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg