Helte kaffe mellom puppa…


Som noen av dere kanskje husker fra forrige innlegg så satt jeg og frøs på togstasjonen i Bergen, og tenkte meg en tur til Narvesen for å kjøpe meg en god og varm kopp med kaffe.

Som sagt så gjort. Kaffe fikk jeg kjøpt, og varm ble jeg. I grunn kanskje litt for varm…  For sånn kaffe fra kaffemaskin, nymalt og god, den er varm. Skikkelig varm. Og sånne take-away-kopper ja det er liksom ikke alltid jeg får festa lokket så godt som jeg bør.

Vel, resultatet var at jeg klarte å helle gloheit kaffe ned i utringningen på genseren. Og fy@$%  så varmt det plutselig ble!  Og selv om denne kjerringa gjør mye rart, så vrenger hu ikke av seg toppen på perrongen på Bergen jernbanestasjon sånn brått og plutselig. (Selv om jeg hadde god lyst…).

Når skaden kunne undersøkes nøyere på et  dertil egnet toalett kunne jeg konstatere to flotte brannsår. Ett på høyre pupp, og ett som følger arret etter hjerteoperasjonen ned gjennom kløfta mellom puppa.

Det er i grunn utrolig hva denne kjerringa får til

10 kommentarer
    1. Huff 😮 Det der var jammen ikke greit altså. Føler med deg, får vondt bare av å se det for meg.
      Jeg kjenner meg igjen i å få til rare og småklossete ting. Så du er ikke alene ♥

    2. Det samme skjedde meg ei i Amerika!! hehe Bare hun sølte kaffien mellom beina med påfølgende brannskader. Hun saksøkte rette instans og ble multimillonær. Kanskje du kan klage et sted?Skal ikkje spøke med en brannskada pupp! Men, ja det regner stort sett alltid i Bergen, i allefall hver gang eg har vært der.

      Håper du får sover ut når du er hjemme 🙂

      Vibbedille 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg