Hurra for meg!

Jeg er mett ennå  etter kvelden i går.  Tror kanskje det holder med en kopp te til frokost i dag.  Men trivelig var det. Virkelig trivelig. Mat*larm er i dag og, og har flere arrangement enn den løypa vi deltok på. Det er lokalmattorg på Tjuvholmen. Drop in på flere restauranter, Lokalmat-busstur til Bringebærland rett utenfor Oslo, Matkino for hele familien. De viser Charlie og Sjokoladefabrikken, og du får kjøpt sjokolade fra lokale sjokoladefabrikker.
I tillegg er det flere matløyper slik vi var med på i går. Både løyper for sopp, kjøtt, vegetarmat og flere til. Jeg har ikke studert de andre løypene så nøye, men det hørtes ut som om de ikke var så mektige med så mye mat som den Malt- og humeløypa vi deltok på.
Er du i Osloområdet ville jeg i det minste sjekke ut programmet for Mat*larm. Og nei, jeg er ikke sponset for å skrive dette.

Jeg er sliten i dag, men jeg får vel komme meg ned på valgkampstand om litt. Kvikner vel til live da. Været er ikke det beste, det er meldt fare for styrtregn fra rundt klokka 14. Tenker vi tar kvelden på stand ved de tider. Tviler på at det er så mange som har lyst til å stå i styrtregn å høre om Rødts fantastiske politikk og gode løsninger.

Ellers – det er bursdagen min i dag.  Den skal foregå stille og rolig, kjenner jeg. Men litt god middag, et glass rødvin og kanskje et kakestykke må jeg vel kunne unne meg.  Det er jo ikke hver dag en fyller 57.

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg