Ingen grunn til bekymring

Det har vært litt stille fra meg I dag, men det er ingen grunn til bekymring.  Jeg har verken hjernehinnebetennelse eller inntatt horisontalen på glatt føre og pådratt meg et eller flere brudd I min   benskjøre kropp. Grunnen til at jeg ikke har blogget er rett og slett at jeg ikke har hatt tid.

Nei jeg har ikke fått noen jobb, desverre.  Bloggkarrieren har heller ikke tatt av, så nei, jeg har ikke vært og filmet noen samarbeid eller hatt noen foto-shot. Hadde det enda vært så vel.

Først gikk jeg fire kilometer tur med Charlie Chihuahua. Så tok jeg en dusj. Og så dro jeg og traff Datteren. Det er bursdagen til Datteren i dag  og hva passer vel bedre da enn litt mor-datter- kvalitetstid?

Så i dag har det vært lunsj, shopping og masse skravling. En kjempekoselig dag. Det håper jeg Datteren synes også.

Så var det middagslaging, og ikke minst middagsspising. Og vips så var denne dagen blitt til kveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg