Jeg ansetter……..

Reklame | Farmateket Multi Triathlon

Isabell Raad er tilbake på toppen av bloggtopplista.  En vaskekte influenser å kommentere. Det er søndag og dagen ligger ubrukt foran meg. Kan livet bli bedre?  Selv fikk jeg over 790 sidevisninger i går og er på en 41. plass   Kan livet bli bedre?

Jeg har bestemt meg.

Youtube er noe jeg ikke behersker.  Eller for å være ærlig; youtube er noe jeg overhode ikke bruker tid på.  Verken å se på videoer eller å poste selv.  Det har jo hendtselvsagt at en av toppbloggerne har et vlogginnlegg når de ligger på toppen av lista, og da har jeg sett på de.  Og så så jeg hver eneste episode av Sigurd Storm sin adventskalender er år.  Jeg elsker Sigurd Storm og interiørstilen hans! Men bortsett fra Sigurd Storm tenker jeg “Huff så kleint” hver gang jeg kommer over en vlogg fra disse toppbloggerne. Jeg har og vært hellig overbevist om at vlogging ikke er noe denne kjerringa skal utsette omverdenen for.

Isabell Raad innrømmer gjerne at videoene hennes ikke har vært proffe.  Det tror hun kommer av at hun ikke har hatt kapasitet og tid (eller evner og lyst til å virkelig bruke tid ) på å bli en bra klipper, Hun ønsker seg NICE videoer som det er gøy for seerne å se på.
Jeg tenker gjennom noen av vloggene til Isabell jeg har sett.  Jeg er enig i at de ikke virker proffe.  Men jeg er usikker på om det er på grunn av klippingen.  Innhold, Isabell. Hva med innhold?

Isabell har derfor bestemt seg for å ansette en klipper til youtubevideone,  En klipper ansatt i firmaet må jo til, skal man satse 100% på den plattformen også.  Det burde jeg forstå.  Da blir nivået mye mer proft.
Nivået på klippingen, ja. Men nivået på innholdet?

Jeg bruker jo enkelte gange Gamle Gubben Grå som fotograf.  Og bildene blir noen ganger relativt bra.  Men det er jo øyeblikk hvor jeg kunne ønsket meg en proff kameramann (eller kvinne) som fanget opp de beste øyeblikkene i kjerringlivet og foreviget de på video.  Som når jeg går på trynet i søla eller skaller hue inni i Lille Bille når jeg stuper ned fra trammen. (Har vondt i hodet fremdeles)  Det er klart slike øyeblikk ville gjort seg på youtube.  Gamle Gubben Grå har mange gode kvaliteter, men hvis han møysommelig skal ta mobilen opp fra lomma, logge seg inn, få kameraet til å filme, klare å fokusere på motivet og filme – ja så er øyeblikket ofte over.  Jeg trenger et kamerateam som er litt mer på, hvis dere skjønner.

Isabell Raad lyste ut stillingen som klipper på Instastory for et par dager siden, og interessen har i følge Isabell vært helt overveldende.  Hun har mottatt over 300 søknader.  Det er helt insane! Og det blir ikke lett for henne å avgjøre hvem hun vil ansette.  Betryggende å høre for meg som har litt utdanning i rekruttering, at hun har tenkt å bruke en hel dag på å gå gjennom søkerbunken.  Jeg ville kanskje satt av enda litt mer tid…..

Men kan Isabell ansette klipper, så kan selvsagt jeg ansette et enpersons kamerateam.
Så hvis noen av dere har lyst til å følge denne kjerringa 24/7 for å være der klar med kameraet når noe skjer må dere ikke nøle med å søke.  Legg bare igjen en kommentar i kommentarfeltet så tar vi det derfra. Det kalles “enkel søkerprosess”.

Nå er jeg spent på hvor mange som vil jobbe for denne kjerringa.  Så nøl ikke med å søke!
Og siden det er Isabell som er på toppen, må vi jo ha littreklame i dag.  Jeg har søkt opp en del ting jeg burde ha hver gang jeg for eksempel sk,al ut med søpla. Det er jo for slike som meg rene risikosporten.

Ha en fin søndag!

10 kommentarer
    1. Hehehe 😀
      Herlig altså 🙂 Ja, jeg håper du får ansatt en 24/7 fotograf til å fotfølge deg. Da blir det nok enda mer morro enn det allerede er å lese hos deg 😀
      Vlogging, det har jeg ikke forsøkt enda. Mulig det er fordi jeg også synes det er litt kleint? Men kanskje det en dag kommer et lite videoklipp fra min kant, bare for å ha forsøkt det. Kan jo ikke la noe være uprøvd sies det 🙂 Men klipping og sånt, det tror jeg at jeg ikke skal bruke så mye tid på. Det får bli som det blir, hvis det blir 😉
      Flotteste søndagen til deg, og håper hodepinen nå tar ferie ♥

    2. Hehe….mye enig med deg der…..men har desverre ikke kvalifikasjoner til å søke..hverken for deg eller toppbloggern, stiller nok i katori med gamle gubbe grå der:-)

      1. Synd, men du bør nok ha litt bedre kvalifikasjoner enn Gamle Gubben Grå for å kunne søke. Og det er jo heller ikke alle som har lyst på en stilling hvor de bør være tilstede 24/7

    3. He, he, synes du skal kjøpe et enkelt kamera som gubben grå kan ha i lommen og fotfølge deg gjennom dagene og filme når han ser det er noe som gjør seg på film. Mener det, synes virkelig du skal prøve. Jeg lover å se, selv om jeg innrømmer at jeg ikke gidder se på vlogging ellers….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg