Jeg er nominert!!!!

De fleste har vel fått med seg at nominering til Vixen er i full gang.  Den ene bloggeren etter den andre forteller at hun eller han er nominert og oppfordrer flere av sine lesere til å gjøre det samme. Jeg er selvsagt ikke noe unntak fra resten av gjengen.

Det gleder meg stort, ja jeg blir faktisk rørt, når jeg får greie på at jeg er nominert til årets gullpenn, årets sterke mening og årets influencer i underholdning.. Jeg, selveste kjerringa, nominert til Vixen?!? Hva blir det neste liksom?

Hvis du vil nominere meg eller andre bloggere går du inn her.

og nominerer i vei.  Jeg har nominert mange og skal gå inn å nominere et par til.

Tenk så gøy om bloggere på 40+ som skriver innlegg med mening kunne dominere Vixen.

Vi kan hvis vi vil.

6 kommentarer
    1. JEg har verken nominert eller stemt på noen ennå. Sjelden jeg har gjort det egentlig. Får se om det kanskje blir i år 🙂 Må se litt nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg