Jeg er så stolt

Ser dere denne fine gjengen?  Vi er de fire som ble valgt til å være de fire øverste på Rødt sin liste i Buskerud før neste års stortingsvalg.  Linn Elise, Hanna, Alex og jeg ble valgt av et enstemmig nominasjonsmøte i går kveld  Jeg er stolt og glad over å få være en del av denne dine gjengen.
Litt rart at nominasjonsmøter holdes digitalt og at gruppebildet er tatt som skjermbilde av oss fire.  Men slik er det i i disse tider.

Ja, vi var stolte og glade i går kveld, men det er jo nå jobben egentlig begynner.  Jobben med å gjøre Rødt sin politikk kjent.  Forklare velgerne at det finnes et alternativ til den regjeringen vi har i dag.  Få frem at med et sterkt Rødt på tinget vil vi få et samfunn hvor forskjellene minker, ikke øker.  Vi vil få et samfunn hvor færre velferdsprofitører kan sitte med et sugerør inn i fellesskapet og ta ut enormprofitt av våreskattepenger,  Vi vil få et samfunn hvor man går mot flere faste stillinger og når reversertutviklingen med et stadig økende antall 0% stillinger .Og får vi det slik jeg vil får vi lagt ned de regionale helseforetakene slik Erna Solberg og co lovte at de skulle gjøre før Stortingsvalget 2013 (Ja, jeg vet de har ombestemt seg.  De gjorde det kort etter at de hadde kommet til makta,)

Vi har langt fra kontroll. Får vi inn en representant fra Buskerud blir vi historisk.  Det skal vi klare men det må hardt arbeid til Jeg gleder meg til å ta fatt på det arbeidet.

Toppbloggeren får holde på med nettbutikken sin.
Jeg har tenkt å være med på å endre samfunnet vårt til det jeg ser på som et varmere samfunn.

12 kommentarer

Siste innlegg