Jeg kan og eksperimentere

I går rappa Han i boden et bilde fra selveste Kokkejævel. Og med Kokkejævel som trekkplaster lokket eller narret han lesere til sin blogg. Og med litt drahjelp fra Kokkejævel selv havnet han på en tredjeplass i dag.

Så modig eller dum er ikke jeg.  For hadde jeg rappa et bilde fra Kokkejævel hadde det blitt haraball, og jeg hadde overhode ikke trengt hjelp fra Kokken for å rase oppover på lista. Det hadde de halvgale fruentimerne inne på kvinneguiden og noen av blodfansen til en viss kokk sørget for.

Men har han i boden samme effekt?

Jeg mener, om man rapper et bilde til en middelaldrende mann i Alta eller bilde til en middelaldrende mann i Haugesund må jo gå ut på ett. Forbrytelsen eller forseelsen er den samme.

Eksperimentet mitt går ut på å se om jeg nå får godt over 4.000 sidevisninger i løpet av døgnet og at det er jeg som troner på en tredje plass på bloggtoppen I morgen.

Gjør jeg ikke det, ja da sier det vel mer om han i boden sin manglende påvirkningsmakt og merkevare enn det sier om meg….

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg