Kom et kort i posten..

Da jeg hentet posten i dag var det sammen med regninger, reklame og avisa et postkort. Slikt er sjelden vare i disse dager.  Siden Svigermor stort sett er den eneste som sender kort til oss, og hun for tiden er på besøk i Los Angeles, gikk jeg ut fra at kortet var fra henne.

Jeg studerte bildet før jeg leste teksten på baksiden.  Det var ikke fra L.A. Det var fra Fredrikstad! Hvem kjenner vi som sender kort fra Fredrikstad? I hodet gikk jeg raskt gjennom den nærmeste omgangskretsen uten at jeg trodde noen var på de kanter av landet. Slikt har ma  kanskje ikke alltid styring på, men det er ytterst få jeg ville tro sendte postkort og ikke snap.

Jeg snudde undrende kortet. Det var fra Solveig, bedre kjent her som Solliv. Det var så utrolig koselig og rørende. Det at mennesker jeg bare kjenner her fra bloggen tar seg tid til å skrive og sende postkort. Sånn gjør meg glad på riktig ordentlig.

Det er kos med snap og oppdateringer på Instagram og Fb  men et håndskrevet postkort du kan ta og holde i hånden, ja det stiller liksom I en klasse for seg.

Så Solveig, TUSEN TAKK! Kortet fra deg gjorde denne dagen  litt lysere for ei ganske så sliten kjerring. GGG hilser også og takker. Nå henger kortet på kjøleskapdøra, der det alltid hang mange kort før i tiden. Kos.

6 kommentarer
        1. Ja, blir bra…Beklager at jeg maset litt, men synes det tok så lang tid med å sende en pakke fra Kråkerøy til Hønefoss…Sendte tidlig lørdag morgen…
          Så tenkte at jeg måtte være på hugget! For jeg regnet nøye på når det var postlevering hos dere og når GGG var hjemme!

          1. Hadde du ikke “mast” hadde jeg jo ikke fått greie på at det eksisterte noen pakke.
            GGG sier at jeg må ha en post-app for å få beskjed om pakker. Det har jeg ikke. Før fikk jeg beskjed på mail og/eller sms.
            Men når jeg sjekket søppelposten var det en melding om en pakke der. Sto ikke hvor den skulle hentes eller noe, bare trykk på en link og en mailadresse som så mer enn mystisk ut. Så slikt trykker ikke jeg på, og når jeg heller ikke ventet noen pakke….
            Men skal sjekke det i morgen. Må til byen vet du, kaffe-latte-dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg