Langs landeveien…

I dag fikk jeg med meg Gamle Gubben Grå på tur. Vi kjørte litt sånn “ut i det blå”, og vandret litt rundt på støvete bortgjemte grusveier sammen med Charlie Chihuahua. Det er ikke alltid jeg trenger så lang tur for å kjenne på feriefølelsen.

Men det var varmt turvær for gå-tur. Alt for varmt. Ikke minst for Charlie Chihuahua.  En times trasking i solsteiken ble mye for en ikke alt for overtrent chihuahua. En bekk  dukket behendig opp så Charlie fikk litt vann og en aldri så liten avkjøling.

Selv tror jeg jeg har svetta av meg flere kilo i dag. Og tross en dusj er jeg fremdeles overopphetet. Mulig vi rett og slett må dra og bade for at jeg skal få kjølt meg ned.

1 kommentar
    1. Jeg blir veldig fort overopphetet om dagen. Og kanskje jeg skulle gå ut å svette av meg noen kilo, det var et godt tips faktisk. 😀 Men jeg orker ikke løpe, så det må bli på annen måte. Rett og slett legge meg på asfalten her ute eller noe 😀 Deilig med en tur likevel for dere da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg