Litt lesing må til

Fridag i dag. Det føles godt. Litt av dagen må brukes på å lese meg opp på EU og hvordan EU og EØS avtalen påvirker lokale forhold her på Ringerike. Skal delta i en paneldebatt på tirsdag arrangert av Nei til EU. Siden jeg har visst om arrangementet siden i april har jeg ingen god unnskyldning for ikke å være forberedt.

Siden det er Nei til EU som arrangerer dette åpne folkemøte regner jeg med at flertallet i salen er EU motstandere akkurat som meg. Det gjør oppgaven med å vinne publikum lettere. Men det stiller og strengere krav  til kunnskap og argumentasjon fordi mange i salen har et aktivt og engasjert forhold til temaet.

Så i dag er litt av dagen satt av til studietid. Jeg har huset for meg selv noen timer, så det passer jo bra.

 

2 kommentarer
    1. Lykke til med å lese seg opp. Jeg stemmer mot EU. Forrige gang vi hadde avstemming om EU, og da ble det stemt nei fra folket.

      Skal lese videre i Stormvakt. Liker den veldig godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg