Livet er ikke rettferdig….

Her skriver jeg to innlegg i går. To innlegg om demonstrasjoner ot rasisme. Om folkefest og engasjement. Men kommer jeg på bloggtopplista? Niks.
Isabell Raad skriver et innlegg fredag kveld om at hun skal danse på lørdag. Ikke akkurat noen stor nyhet, siden hun er med på et TV program halve Norge sitter og ser på hver lørdag hvor hun akkurat ja DANSER: Men for Isabell Raad gir et innlegg om en slik selvfølgelighet henne topp-plassering ikke bare en, men to dager.
Livet er ikke rettferdig.

4 kommentarer
    1. Nei, skikkelig urettferdig 🙁 Jeg skrev også to, pluss en reprise, om temaer jeg mener er viktige saker, frogging og sånt 😀 Men jeg falt også ut 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg