Lørdag og helg.

Gikk en tur med Charlie Chihuahua I formiddag og for første gang i år kjente jeg at sola varmet.  Selv om snøen fremdeles ligger i et tykt lag forstår jeg at det går mot vår.  Og hvis noen lurte, bildet er fra i dag. Som dere ser har vi nok av snø.

Fortsatte trimmen med gulvvask og rydding i Drømmehuset. Mye bøy og strekk og fire ganger opp og ned kjellertrappa. Kjente det greit i ryggen etter hvert. Jeg måtte ha en liten strekk før vi dro til byen.

Men det ble tur på kafé i dag. Det ble kaffe-latte. Det ble ordentlig lørdag.

Det ble og tid til litt politikk. Jeg har skrevet leserinnlegg til lokalavisa om eldreomsorgen sammen med en annen fra Rødt. Ja  og så var det noen spørsmål om et møte om strømpriskrisa som vi skal ha om ei drøy uke. Det møtet gleder jeg meg virkelig til. Håper det kommer mange.

Hjem og middagslaging. Hjemmelaget pizza. Et lite glass rødvin og en ny strekk på sofaen. Kort sagt en flott dag. Nå romsterer Gamle Gubben Grå på kjøkkenet. Han har lovet oss dessert. Arme riddere med iskrem og jordbær.  Det er helg. Gjør ikke så mye om vi spiser dessert klokka 9 om kvelden.

 

2 kommentarer
    1. Flott lørdag hos deg…Høres koselig ut.
      Men all denne snøen da…Hm..Men det er forskjell på å bo i innlandet og ved kysten, ser den nå altså.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg