Mitt strikkebilde

“Hva er på ditt strikkebilde?” spør Strikkekjerring inne på sin blogg.  Jeg tror ikke det går an å legge igjen bilder i kommentarfeltet så jeg svarer her og håper Strikkekjerring får med seg svaret.

Det jeg strikker på nå er en klut. Og ja det er et nytt bilde, ikke hentet fra arkivet. Jeg har faktisk strikket noen kluter opp gjennom tiden.  Denne er i perlestrikk.

Du ser hverken kaker eller brus på bildet, men det betyr ikke at ikke noe av det finnes i umiddelbar nærhet. Eller ikke kaker da, det styrer jeg unna i dag, men et glass cola står rett utenfor bildekanten.

Cola midt i uka kommer av at magen .ikke er helt god. Da har jeg alltid hørt at cola er tingen. For meg som mangeårig Coca-Coliker er det en utrolig god unnskyldning..

4 kommentarer
    1. Mitt strikke prosjekt er skjerf. Det prosjektet har vart siden 2021 mener jeg å huske… Nå får jeg det rundt halsen og knytt det. Så gjenstår det å se når det blir langt nok til å felle av og sette på frynser… Noe må man ha å drive med på vinteren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg