Når katten er borte…..

I helga har vi sjansen folkens. Kokkejævel ar lovet at han ikke skal blogge hele helga – så da er det fritt frem for en av oss å karre oss opp på førsteplassen.  Dette er helga du bør anstrenge deg litt og komme opp med det innlegget alle vil lese – og vips så er det du som er toppbloggeren det neste året – eller vel i helga da. Til kokkejævel begynner å blogge igjen.

Stine Skoli, Mat fra bunnen og Ida Wulff har ikke kommet med noe nytt på flere dager. Jeg håper de holder seg i ro i dag og. Det vil gjøre veien mot toppen enklere for oss andre.
Kommer Ida Wulff for eksempel med et innlegg etter ti dagers tørke vet vi jo hvem som fort inntar førsteplassen. Nei hold deg i ro du Ida, og la tiden løpe fra deg også denne helga.

Bunnytrash er frekk nok til å stikke av med hele førsteplassen.
Men da må han komme opp med noe annet enn å dele visittkortet sitt.
At han er smart og sexy kommer nok an på øynene som ser. Litt for ung for meg.
At han er en ekte original, har jeg forstått lenge. Det er nettopp derfor han er en konkurrent som er truende til å stikke av med førsteplassen. du når ikke bloggtoppen uten en viss originalitet og motet til å være deg selv.

Monica Vederhus har også den ønskede originaliteten og motet til å nå tippen.
Men jeg er litt usikker på om det holder med ferske bakevarer for å nå helt opp. Hvis Monica holder seg til bollene bedrer det mine sjanser…

Vibbedille blir og lett match. Hun sitter jo fremdeles inne på hobbyrommet og trer perler på en snor. Det må nok litt mer til enn perler til de innfødte for å erobre førsteplassen.

Doc og Dask er på vei til Vestlandet. slik jeg kjenner de vastlandsturene deres er det fullt haraball og lite blogging.  I tillegg sitter Dask alt å sover i bobilen, null stress å klare å danke ut henne og stikke av med topplasseringa.

Og som en skjebnens ironi kommer den hardeste konkurrenten av alle, Mamma på hjul, til å sitte uten internet-tilkobling til langt ut på mandag! Noen ganger har en blogger på vei mot toppen flaks.

Konklusjonen er klar. Hvis Ida Wulff holder seg i ro i dag burde jeg være sikra en annen plass i morgen – og klarer jeg å danke ut Bunnytrash så er det jeg som troner på toppen i morgen!!!!

7 kommentarer
    1. Veel, skal jo ikkje kinse av perler, de fikk meg opp på 5.pl haha Strikkinga har fikk meg opp på 2.pl med 18K i fjor så hvem vet? Ikkje for at det er et mål for meg i seg selv, syns det er fint og greit å være Topp10 uke etter uke 😀

            1. Veeel, skal ikkje si det! HVIS du gjør som Anna Rasmussen gjorde for noen år siden slår det nok ut en eller annen skala…..Trikset er å gjøre husvasken toppløs 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg