Når onanerte du sist?

Man skal ta tilbakemeldinger fra sine lesere på alvor.  Og jeg er så heldig at jeg nesten bare får hyggelige tilbakemeldinger fra leserne mine. I hvertfall nå som det er Isabell Raad som stort sett ligger på toppen av bloggtopplista.

I går hadde jeg et innlegg basert nettopp på Isabells innlegg Q & A om hunden(e) mine. I kommentarfeltet til det innlegget fikk jeg en kommentar fra en ny følger som har dukket opp denne uka.  Mulig hun ikke helt har fått med seg konseptet ved at jeg tar utgangspunkt i den bloggeren som til en hver tid ligger øverst på bloggtopplista og ironiserer litt over den. Derfor altså dette Q&A basert på Isabell Raad sitt innlegg. For denne leseren sier hun har sett et Q&A innlegg på en annen blogg, og der hadde denne bloggeren fått spørsmål om når vedkommende onanerte sist. Min nye leser syntes det hadde vært hysterisk morsomt om jeg og svarte på det spørsmålet.

For det første.
Hun sa ikke hvilken blogger hun leste dette innlegget hos, så jeg kan ikke sjekke om hun snakket sant. Jeg pleier alltid å sjekke fakta.

For det andre.
Hvor ofte, eller når et menneske onanerer eller har sex er blant de ting jeg mener er privat, og noe jeg overhode ikke ønsker å dele på blogg.

For det tredje
Jeg kan ikke forstå hvilken interesse folk kan ha av å vite hvor ofte ei kjerring på femti pluss onanerer.

Og helt til slutt.
Når man har Gamle Gubben Grå er kanskje ikke behovet for onanering så stort….

Ha en fortsatt god dag!

10 kommentarer
    1. Puhhh. Nå rakk jeg å bli svett før jeg leste ferdig. Jeg begynte å bli redd for at du tok til drastiske tiltak for å klatre på lista. 😂
      I stedet kom det mest fornuftige svaret på verdens mens ufornuftige spørsmål. Klart kjerringer generelt, og denne spesielt, ikke tyr til sleipe, feige svar. Takk! OG unnskyld for at jeg lot meg villede.

    2. Nei jeg synes ikke det er hysterisk morsomt. Jeg var bare ironisk .. dessverre er spørsmålet sletta fra toppblogger siden..

    3. Dette er sykt digg og interessant for andre mennesker…hehe…
      Som jeg har skrevet om før også. Vi må skille mellom hva som er personlig og privat! Dette er privat og det roper man ikke ut på en togstasjon..
      Vi hadde en her i Fredrikstad av den sorten som skiller seg ut..Han stod og sang om seg selv og hvor deilig han var i den duren..”bykjendis” – død nå.
      Så her svarte du fint kloke dame! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg