Prøver å fungere…

Klokka er 14.30 og jeg kjenner at jeg er sliten, utrolig sliten. Prøver liksom så godt jeg kan å fungere litt normalt, og kjenner hvor utrolig sliten jeg blir.

Dro innom jobben da jeg kjørte Yngste Sønn. Jeg skal jo liksom fungere i tillitsvalgtsrollen i 30% stilling. Kjekt også å ha kontakt med arbeidsgiver og arbeidssted. Letter det å komme tilbake i arbeid når den tid kommer. Ledersamling eller tariffkonferanse i to hele dager blir litt mye, men litt kontorarbeid, og et møte ér overkommelig. Men selv det føltes i meste laget i dag enda det var utrolig kos å se folka igjen.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg