Risiko-sport.

Bildet over her et fra gårdsplassen til Drømmehuset. Som dere ser vårstemning i form av is polert blank og våt og ikke minst glatt av 24 timer sammenhengende regn.

Den gårdsplassen har jeg forsert tre ganger allerede i dag. To ganger da jeg gikk tur mef hundene. Vi måtte jo nødvendigvis starte og ende turen med å forsere gårdsplassen. En tur for å komme meg til bilen. Vi skal nemlig ut på tur.

De to turene med hundene gikk greit. Jeg hadde piggsko. Men når jeg skal spraye rundt som dame mer enn kjerring lar jeg piggskoene bli hjemme. Jeg kom meg trygt til bilen. Slapp å ta et ufrivillig bad midt på gårdsplassen, heldigvis! Selv om jeg trappa som ei gammel kjerring kjente jeg at jeg skled på underlaget flere ganger. Å du som jeg gleder meg til det blir bar mark og en stakkar kan ferdes ute uten å føle at det er risiko-sport.

10 kommentarer
    1. Både hihi og uff….. det der er skikkelig ille….. jeg har faktisk måttet gå inn og ta på piggsko flere ganger i år – bare for å komme meg over gårdsplassen og inn i bilen…. 🙂

    2. Heldigvis ganske bart her i byen. Men jeg skal gå meg en tur i regnet etterpå. Og da blir det spennende å se om det går an å gå langs elva… 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg