Sleepover for kjerringa….

Reklame | Hay, Ad libris, hemtex

Nei, jeg har ikke hatt overnattingsgjester eller tilbragt natta noe annet sted enn i min egen lune seng. Og akkurat nå hadde min verden vært litt bedre hvis alle andre fulgte mitt eksempel og  ikke tilbragte tid i feil seng.
Nei, dette handler ikke om Gamle Gubben Grå, han har snorket trofast ved min side i hele natt.
Dette er mer et hjertesukk fra ei kjerring som ofte er den klagemuren folk lesser sine problemer og sorger over på.
Så i disse julebord-tider, meld fra hvor du går og vend hjem i tide.  Det er ingen skam å snu og du blir ikke gløgg av gløgg.
Sånn. Nå snakker vi ikke mer om den saken.

For dette skulle jo handle om Isabell Raad.  Hun har hatt lillesøsteren på overnattingsbesøk. De koste seg med å lage lasagne, skravle og se på KUWTK som jeg etter å ha googlet litt fant ut at er en serie. (Slapp av, jeg har hørt om Kardashians.  Det var forkortelsen som ikke sa meg noe..)
Her var det ingen overnattingsgjester, grandis og  så gjorde jeg ferdig blogginnlegget jeg hadde startet på tidlig på morgenen før jeg flata ut et par timer på sofaen, tok med meg Charlie Chihuahua under armen og labbet til sengs. Det er litt mye nå.  Jeg er sliten. Kunne sikkert sovet et døgn, men det gir livet ikke rom for akkurat nå.
Har heldigvis fri i dag.  Det føles godt!

Med lillesøster på besøk, har Isabell endelig fått laget sin første middag i leiligheten.
Det er nok ikke bare lillesøstera der i familien som har blitt mer moden og voksen.

Ikke et ordentlig Isabell Raad innlegg uten litt reklame, så i stedet for at jeg tar bilde av Gamle Gubben Grå og tagger pysjamasen hans (Dressmann 1993) lager seg en slik reklamelenke du kan klikke på. Og husk, jo flere klikk jo rikere blir jeg! Jeg har tjent en drøy 50 lapp på denne måten, men jeg kan ikke fakturere firmaet før jeg har tjent 500….

Hay//Snug Rug Heldekkende Pledd Yeti//Tung dyne – Fiberdyne – 140x200cm – Allergivennlig 2-lags termodyne – Fuktabsorberende med mikrofibre

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg