Sminke meg stygg….

Tenk, folkens.  I dag er jeg på 57. plass!!! Det er helt klart ny rekord.

Isabell Eriksen er på toppen av lista. Hun har filmet en video hvor hun sminker seg stygt og filmer hvorvidt kjæresten reagerer og hvordan han reagerer.
Til dere som forventer at jeg nå skal lage min første vlogg. Kline på meg sminke og se hvordan Gamle Gubben Grå reagerer. Glem det.  Gamle Gubben Grå og jeg har levd sammen i 30 år. Jeg vet hvordan han ville reagere.  Dvs hvordan han ikke ville reagere i det hele tatt.
Jeg kan klippe håret, farge håret, ha på meg litt, mye eller ingen sminke.  Han ser det ikke. Eller det tar lang tid, så den vloggen ville vare i flere timer, antakeligvis dager, kanskje uker……
DET har jeg ikke tid til.

2 kommentarer
    1. Min mor trodde min far også var slik: at han aldri legger merke til noe. Hun pleide bruke knallrød leppestift. Men en dag hadde hun anskaffet seg en svært lys og sart rosa leppestift og tatt på seg. “Du ser ut som du har kysset melposen” kom det fra han som “aldri la merke til noe”.
      Så ikke undervurder Gubben din. Plutselig slår han til. 😁
      Grattis med heisaturen på blogglisten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg