Snart klar….

Da har jeg vært hos frisøren, og den nye sveisen må selvsagt dokumenteres med en selfie på toalettet på kjøpesenteret. Er det ikke sånn alle ordentlige bloggere gjør det?

Har og kjøpt meg ny veske på salg, rød selvsagt, 70% avslag – rene røverkjøpet.

Innlegget mitt sitter som et skudd! Kan det både forlengs og baklengs.  Dette blir min dag!

Tok en selfie sånn litt nærmere, og fant ut at jeg nok må finne frem malersakene å få litt sminke i ansiktet før jeg tar turen til Gledeshuset.

Vi blogges.

8 kommentarer
    1. Lady in red 👍🏻..på den politiske krigsstien, muligens. Så var det den røde leppestiften..

      Mens jeg lot som jeg ikke var hjemme pga en horde Jehovas vitner på marsj i området. Så jeg er egentlig ikke her.

    2. Ja, ikke sant! Den røde leppestiften må frem i dag! Pluss litt ekstra sparkel og maling. Krigsstien? Hadde i det minste blitt det hvis Jehovas Vitner hadde banket på min dør…

    3. Og nå er Waras samboer siktet..ihvertfall for noe av det. Og så jeg som syntes det var ekstremt mistenkelig at flere av kameraene var ” ute av drift ” siste gangen… da antar jeg at politiet også tenkte nøyaktig det samme.

    4. Kjekt med litt egenpleie! Eller la andre stulle og stelle litt med deg. 😉 Jeg er så lei av min hårfarge for tia, føler hele kjærringa er grå. Så jeg går og sniktitter på en hårfarge jeg har hatt stående noen år, ganske så rødt. Men vet ikke om jeg tør …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg