Sommer og søndag

Søndag, en sløv dag uten noen planer. Og så var det det der med helligdagsfred. Jeg bruker det for alt det er verdt for å slippe å gjøre noe jeg ikke har lyst til akkurat i dag.  Jeg har vannet blomster og lukt i blomsterpotte, latt støvfilla danse litt her og der og har store planer om å flippe noen burgere til kvelds. Det er alt. Ja, og så har jeg en bok jeg leser i og fremdeles en god del interiørblader å bla gjennom. Man skal heller ikke se bort fra at det kan bli en liten strekk under pelspleddet.

Far og sønn tar seg av siste rest av rekkverket jeg hentet deler til i går. Om de både sager i mettal og banker og bråker affiserer ikke meg og helligdagsfreden min. Jeg er bare glad det blir gjort. Man skal jo ikke være fanatisk heller.

 

 

6 kommentarer
    1. Deilig med søndager som en slipper å bråke og balure! Her har det også vært helligdagsfred – har faktisk luka litt da, men det bråker jo ikke…. (kjedelig er det au)! Burgere høres bra ut – og ferdig rekkverk også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg